kedd, január 05, 2010

But, not too much, what I ask...

Sziasztok! <3

Tudom, hogy mostanában nem igen frisselek, de ennek meg voltak az okai.
Szünetre ígértem részeket, de vendégek voltak nálunk és csak azt az ÉLNY utolsó részét tudtam csak megírni. Apropó, lehet, hogy béna lett a rész, nem tudom... De ha jó, azt sem... Hogy miért? Mert nem kommenteltek.. Nem írtok bejegyzést, pedig nekem sokat jelentene. Azzal is bíztattok :) Szóval, ha nincs komment vagy nagyon kevés van, akkor azt én úgy veszem, hogy nem tetszik az, amit írok, és ez elbátortalanít, és elveszi a kedvemet. Kérlek, ha szeretitek amit írok, és hamarabb szeretnétek új fejezeteket, akkor billentyűzetre föl! Kérlek tegyétek meg! *__* Cserébe énis ígérek valamit :) Ha sok hozzászólás lesz, akkor hamarabb fognak jönni a részek :) Mert ezzel bíztattok, és az jól esik :) Kérlek ne menjetek el úgy, hogy valamit ne "hagynátok" itt:) Köszönöm :)

Bella voltam :)

ui: pénteken ügyeletes leszek, szóval 8-15ig a kapuba punnyadok, szóval lesz akkor időm írni :) Szval szombaton elvileg lesz új feji :)

Nincsenek megjegyzések: