vasárnap, július 11, 2010

Kész...

... azt hiszem :)
Kész lettem a sablonnal, fejléccel -kisebb hibákért elnézést, profi még nem vagyok -, bannerrel, képekkel ott oldalt. Mindennel. Zene az már megvolt. Most újra megjött a kedvem mindenhez. Talán ez a dizájnváltás azért is kellett, hogy vissza jöjjön a kedvem. Hát elérte a célját. Visszajött! :) Változtam, sokkal jobb lett a tehetségem a képszerkesztéshez, meg az összhatáshoz. Ezt most láthatjátok! :) Az iráshoz is jobban konyítok - azt hiszem- remélem érzékelni fogjátok a sok-sok változást, talán pozitívumot! Viszont, kompromisszumot kötök veletek :)

Új fejezetet akartok? :)

Mivel, régebben alig volt 3-4 kommentár a fejezetek alatt, ezért úgy döntöttem, hogy csak akkor lesz új fejezet miután elértük minden fejezetnél minimum a 10 db kritikát! Igaz, most lecsökkent a látogatottság, de majd vissza jön :) Vagytok annyian, hogy ez a 10 nagyon hamar meglesz :) Ha pedig már több lesz, akkor egyre emeljük :) Ez nem kitolás, csak annyira szeretem a visszajelzéseitek :)

Hú, azt hiszem most hirtelen ennyi. Fejezetet pedig írom! :) Nem tudom mikor lesz új, de ezen a héten az már biztos :)

Nincsenek megjegyzések: