csütörtök, március 25, 2010

Díjak





Szabályok:




1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

3. Értesíted őket az ajándékról =)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =)

---------------------------------------------------------------

1.) Köszönöm, nagyon nagyon szépen mindenkinek, aki rám gondolt :)
Nikcimaci
Solya
(kattanevükre)

2.) Hát szerintem ők megérdemlik :D (bocs a hülye nevekért xD)
Brigwardom
Jakecicám
Zsuzsiim mind a három blogja :D 1, 2, 3
ReeLee
Esztii
és sokan mások megérdemelnék, de már kaptak :)

3.) Értesítem :D

4.) Hát sajnos, mostanában nem is nagyon jut időm arra, hogy leüljek és írjak. Általában minig közbe jön valami, szóval itt kéreek elnézést mindenkitől. Amúgy meg, miért szeretek írni másoknak? Hát mert jó érzéssel tölt el, és kiélhetem vágyaimat. Szeretek egy mesevilágba lenni. :D És jó az, ha pozitív visszajelzéseket kapok :D

5.) Húúú hát mostanában nagyon elmebeteg vagyok. Szeretem a napsütést a Twilight-sagat. (Ki gondolta volna? xD) szeretem a barátaimat nagyon. Van egy oldalam/magazinom a HotDogon, ami Ashley Greene-nel (Alice Cullen) foglalkozik. Ha érdekel: Ashley Greene Magazine
Nem tudom mit írhatnék még magamról... Mosolygós kedves vagyok... :D

íme a szabályzat:
* ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
* a logót kirakom a blogomba.


* a szabályzatot kirakom a blogomba.
* megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

hát ugyanazok kapják, mint az előzőt, kivéve Jakecicát, akitől kaptam=3 Köszönöm! *__*

* kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

teszt:
Név: Vajda Vivien (Bella)
Becenév: ViviBella, Bella, Vivi
Lakhely: szigetszentmiklós
Születési hely: BP
Magasság: 165 körül
Névnap: december 02.
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: nincs
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol, német (úgyahogy)
Gyűjtemény: ööööö.. xDD Nincs :D
Cipőméret: 38
Iskola: Batthyány Kázmér Gimmnázium
Kedvencek: soroljam? :D csoki, barátok, Robert Pattinson, Ashley Greene, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Muse, zene... estébé:D
Zsebpénz: egy hétre egy ezres...
Hobbi: zenehallgatás, hülyülés......
Álom: Média szakra menni, Kimenni USA-ba, Forksba, találkozni Robbal, meg a többiekkel =3
Szerencseszám: 4
Szeretnék találkozni: Robbal, Krissel, Taylorral, Ashley-vel
Háziállatok: macska (Kormi)
* Megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

The Animaltól=Dórikától=Jakecicától =3

Nincsenek megjegyzések: