vasárnap, november 01, 2009

Kép és vers kategória

Kép:

1.hely:
















Zsuzsi

2.hely:









Nika



Vers:


1.hely:


Halott szívem érted él

Többet érdemelsz a szívemnél!
De az én halott szíven érted él!
De nem ítélem rád a kõszívet,
Még akkor sem, ha érzésekkel tölthetném meg!

Ha csak látom a vért az ereidben,
Érzem hív a szomjam,
De nem engedem, hogy az érzéseimbe szóljon!
A láng melyet halott szívembe te élesztettél,
Nem múlik el, míg ez az élettelen szív gazdája él!
(Olga)

2 hely megosztott:


Egy lány rövid élete a Halál mely boldogságot hoz-hoz

Egy lány rövid élete,
De ő mégis boldog volt
Megtalálta a szerelmet
Ha csak rövid ideig is.

A szerelem lett e lánynak
a végzete
A végzete mely mindig a
sarkában járt.

Egy lány kit
a szülinapján
ragadt el a halál.

Egy lány ki rendkívüli ember volt
Nem sok olyan ember van
mint õ ezen a világon.

Nem is biztos hogy él.
Bella volt az egyetlen
kinek a rossz
a lelkét nem szennyezte be.

Rendkívüli ember volt
mert ha elhagyták
õ mégis ugyanúgy szerette
ki elhagyta.
Sőt jobban
mint akkor.

Egy lány kinek
elméje fordítottan működött.
(Zsuzsi)




Mióta elment csak a hiányát érzem...

Mióta elment csak a hiányát érzem.
Hiányzik, mert o volt az egyetlen, akiért érdemes volt élnem.
Fáj a szívem mert nélküle nem tudok élni.

De ekkor feltűnt valaki a színen.
Nem tudom miért, nem tudom hogy, de tőle kicsit boldogabb lettem.
Ha mellette voltam nem fájt a szívem.
És így már volt értelme az Életemnek! ! !
(Judit)



2 megjegyzés:

Mystic Angel írta...

URAM ATYÁM!!! Itt is én? De jóóóóóó! :D Hát a sipítozás megint meg van... Istenem Istenem de örülök! A másik két lánynak gratulálok! Nagyon szép verseket hoztak össze! :)

Névtelen írta...

Én is örülök a másik két lánynak,és hogy második lettem!!!Remélem mindenkinek tettszett a versem.
Remélem nemsokára megint lesz verseny.
Judit :)