péntek, november 20, 2009

New Moon *__* ♥

Előszöris: ááááááááááááááááááááááááááá ♥♥♥ kész vagyok :D vagy halott:D annyira fenomenális :D baromi jó :D OME :D ♥ (bocsi még a hatása alatt vagyok XXD)

Szóval, huh *mélylevegőtvesz* egy kicsit lehiggadtam, szóval, szerintem baromi jó volt. Igaz, egy kicsit összetömöritették, de igy is 2:10 órás volt... Szóval... Megnézném a vágatlan, 5 órás verziót.

A vége egy iciri-picirit befejezetlennek véltem, de amúgy áhh, megszólalni sem birok. :D

ÁÁÁ nagyon jó film :D Kicsit furcsa volt, hogy nem tudom kivűlről a szövegét, de majd 30 valahány megnézés után ezt is kivűlről fogom fújni.

Nagyon tetszett Kristen alakitása, nagyoon.
Rob meg Edwardként ááá♥ Az a mosoly ááá ♥
Ashley, meg tiszta Alice :D De nagyot mosolyogtam azon, amikor a suliba vannak. Hogy ugrik Bella elé. (értsd: szó szerint XX)

Nagyon jóó volt :D Nagyon :D Nah jó, lehet, hogy holnap fogom frissiteni még ezt, mert a hatása alatt vagyok, már vagy egy 1 órája *__*

Jöjjön már ki DVD-n, könyörgöm! Vagy netre kerüljön fel. Apropó, ha valaki megtalálja, akkor az irjon egy hsz-t *_* Lécci! És ha én találom meg hamarabb, akkor felteszem.

Jajj, akarom, akarom, akarom, mégegyszer.


DE ááá MEGHALTAM XXD bocshogy egy normális mondat nem jön ki a számon, de tényleg. MEGÉRT 1 ÉV VÁRAKOZÁST :D :D

jah és irjátok le ide, hogy nektek hogy tetszett a film :D

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi. Én is megnéztem tegnap. ( pénteken )
Nem bírom kiverni a fejemből se, nem mintha akarnám. xDDDDD nekem is nagyon tetszett. :D :D :D egyszerűen ááh. :D am Alicet nagyon imádom az alakítása mesés volt. :D és mikor ugrott néztem egy nagyot az egész moziterem meg ujjongott. xDDDD szval bombasztikus volt. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD puszi.

Klajcsiií írta...

szia! én ma néztem meg áá és fantasztikus volt már várom h újra nézhessem :) a vége kicsit váratlanul ért mert néztem vna még de jó h úgy lett vége h megkérte a kezét :D
és Alice nagyon jól alakitott (L)

Unknown írta...

nagyonkirályvolt.*-*
én pénteken láttam. egy csomot röhögtem voltakvicces részek.=)
és mégegyszeeer.sőt.mégszázszor.*___*