kedd, augusztus 11, 2009

Életem legszebb nyara 4. fejezet

4 fejezet Július 2, 3

Reggel mintha, agyonütöttek volna. Korán keltem, feszült voltam ráadásul, ha még ez nem lett volna elég a feje is fájt. Sok idő után, most egyedül aludtam. Rossz volt, hogy Edward nincs mellettem, és nem karol át. Most hiányzott a hideg! Nagyon! Miközben magamba dörmögtem, elmentem a fürdőszobába. Elmentem lezuhanyozni. A meleg víz segített ellazulni, de a fejem még mindig fájt. Elővettem hát a maradék Tylenort (mivel raktam el az útra is). Bevettem egy pohár vízzel. Nemsokára hat –gondoltam magamban. Ezután megmostam a fogamat, majd elraktam a neszesszerembe. Azt pedig a bőröndbe. Lementem reggelizni. Megettem az egy tál müzlimet. A szoámból hallottam egy zajt. Mintha egy könyv esett volna le. Gyorsan felszaladtam. Láttam, hogy az éjjeliszekrényemről lesett a könyvem. Odamentem hozzá, hogy eltegyem. (azért készítettem oda, mert az útra akartam elvinni). Közben felkelt Charlie. Bekopogott az ajtómon.

- Jó reggelt apu!

- Jó reggelt, Bells! Mikor keltél?

- Korán, olyan 6 fele, nem tudtam aludni rendesen, és fájt is a fejem – mondtam kicsit szomorúan

- Nézd! - mondta komolyan – Lehet, hogy most dühös vagy azért, mert Edward nem jöhetett, de egy kicsit nélküle is kell élned! Egy hetet csak kibírsz apáddal. – miközben mondta lelkiismeret furdalásom volt. Teljesen igaza van. De azért Edward…más…

- Tudom apa – sütöttem le a szememet

- Rendben, most én is lemegyek enni, ugye ettél már?

- Persze ettem már. Mikor is indulunk?

- Eszek és mehetünk – közölte

Charlie megreggelizett, majd bepakolt a kocsiba. Elkocsikáztunk Settle-ig, ott leparkoltunk, és elindultunk a reptér ajtaja felé. Charlie míg a jegyeket intézte, én leültem egy székre. És akkor meghallottam egy nevetést. Alice nevetett. De nem láttam sehol. Elindultam a hang irányába, de semmi. Talán már képzelődöm… Mire visszaérem, Charlie már keresett.

- Hol voltál? – kérdezte aggódóan

- Csak körülnéztem. – válaszoltam, majd vállat vontam

- Legközelebb szólj! – erre csak bólintottam egyet, és ezzel letudtuk a beszélgetést.


Beszálltunk a gépbe. Másodosztály. Habár tök kényelmes volt… A másodosztály egy függönnyel van elválasztva az első osztálytól. Már megint azt a nevetést hallottam. De szinte biztos voltam, hogy képzelődtem, mert becsukott szemmel is Alice-t és Edward-ot láttam. Tiszta hülyeség. Hogy eltereljem a gondolatokat a Cullenekről elővettem a könyvemet. Az Üvöltő szeleket olvasom el újra. Közben bemondták a hangosbemondóba, hogy megadták az engedélyt a felszállásra, és a stevardes-ek eligazítottak minket, hogy ha valami történne…
A székek hármasával voltak. Én ültem középen. Az ablaknál egy idegen férfi ült. Csak bambult maga elé… Másik oldalamon Charlie. Kinyitottam a könyvemet. Mikor végeztem az első oldallal, az idegen férfi megszólított.

- Elnézést, ez nem az övé? Talán a könyvéből eshetett ki. - majd egy cetlit nyújtott át. Felismertem a kézírást és ledöbbentem.

- De, igen, köszönöm. – majd elolvastam a cetlit.


Bella,

Alice látta, hogy ezt a könyvet akarod elvinni, ezért oda raktam be ezt a cetlit. Élőben szerettem volna veled, beszélni, de Alice azt mondta, hogy így jobb, mert így nem fogsz kiakadni. És még jobban összevesznél Charlie-val. Tudod. Most a repülőn ülhetsz a napfényes Kalifornia felé. Olyan szép hely, vámpíroknak nem való… Jövő hétre rossz időt mondanak. Mindegy, csak azt akartam mondani, hogy nyugodj meg, minden jól fog alakulni. Higgy nekem! És a megígért meglepi, sem marad el. Alice szerint az lesz. Most elköszönök, mert nekem is pakolnom kell.

Szeretlek: Edward


- Ó, hogy az a… - dörmögtem magamba. Miért nem értem fel előbb a szobámba? Átkozódtam magamban egy sort. Már olvasni nem is volt kedvem… Mérgemben, isten tudja, hogy, de elnyomott az álom. Épp landoltunk, mikor felébredtem. A fejemből elszállt a fájdalom és kitisztult a fejem. Mikor kiszálltunk a gépből már megéreztem a napsugarakat. Hihetetlen mennyire megszoktam a hideget, a komor időjárást, hogy nincs napfény… A csomagokért mentünk. Az enyém kicsit nehezebb volt. Mármint könnyebbre emlékeztem. Taxiba szálltunk. A szálloda nagyon jól nézett ki kívülről. De a szoba… Isteni volt. Külön szobát kért Charlie tudván, hogy szeretem a saját fürdőszobát. Ahhoz képest, hogy reggel 10 körül indultunk el és este értünk oda.


- Apu, kimerült vagyok! Ugye nem akarsz még ma valami programot csinálni?


- Hát szerettem volna, de, ha fáradt vagy feküdj csak le. Ha kell valami, kopogj. Itt vagyok melletted.


- Tudom, apu! – intettem neki elköszönés képpen. Bementem a szobámba és lehuppantam az ágyamba. Majdnem elaludtam, mikor eszembe jutott, hogy ki kellene pakolni a bőröndömet. Amikor kinyitottam majdnem sokkot kaptam. Valahogy pár plusz ruhadarab került a bőröndömbe… Talán mégse hallucináltam Alice nevetését? Mindegy. Annyira nem, de inkább nem bosszankodom… Gyorsan bedobáltam a cuccaimat, elmentem zuhanyozni és fogat mosni. Kinyitottam az ablakot, hogy éjszakára jöjjön be a friss hideg levegő. Aztán lefeküdtem. Az ágy puhább volt, mint otthon… Egy franciaágy. Így el tudtam nyújtózkodni. Hamar elnyomott az álom. Álmomba Alice nevetését hallottam. És Edward hűvös kezét a derekamon. Átfordultam és keménybe ütköztem. És hidegbe. Hidegbe!?


- Jaj! Mi történt hol vagyok? – nem tudtam hol vagyok… De most tényleg… Egy kacagást hallottam…


- Kaliforniában vagy, egy hotelben, és épp aludtál.


- Edward? Te vagy az? Álmodom? – Nem álmodom! Valóság! Edward itt van, de hogy?


- Nem, nem álmodsz. - a halvány fényben láttam, hogy mosolyog. – Tényleg itt vagyok! Tudod ez a meglepi.


- Ó! Te vagy a meglepi? – majd Edward nyakába vetettem magam. És eszeveszettül csókolni kezdtem. Mire észbe kaphattam volna, Edward óvatosan lefejtette a karom a nyakáról.


- Bella, kedvesem, nyugodj meg! – most nem érdekel a figyelmeztetés. Örültem, hogy itt van. Szorosan odabújtam hozzá. Edward átölelt. Órákig maradtam volna így… Megsimogattam Edward márványsima arcát, majd a hajába túrtam. Faltam az arcát. Próbáltam türtőztetni magam. De nem sok sikerrel. Egy puszit nyomtam Edward édes ajkára.


- Nagyon mohó vagy mostanság – mosolyodott el, és megvillantotta azt a bizonyos féloldalas mosolyát

.

- Hiányoztál. – mondtam magátértetődően.


- Nekem is te. Habár tegnap láttuk egymást. - lágyan elmosolyodott, nekem meg a szivem kihagyott egy ütemet - Szeretlek. – majd ajkunk összeért. A vérem elkezdett forrni. De szerencsére „józan” maradtam.


- Én is szeretlek. - suttogtam - Amúgy tudom, hogy tegnap láttalak utoljára. De nem tudtam mennyi ideig nem láthatlak. Mennyi időre tervezi Charlie ezt az üdülést. És mikor te otthagytál a szobába. alig magyaráztál el valamit. - Edward elégedetten vigyorgott - Tudhattam volna, hogy valamiben sántikálsz. Sántikálhattok - felkacagtam - Alice is itt van? És ő tömte bele a bőröndömbe a plusz ruhákat? - fancsali képem láttán Edward felnevetett


- Igen és igen. Amúgy Jasper is itt van. Ugyanebben a szállodában szálltunk meg. A szobám itt van a tied mellett. Alice és Jasper szobája pedig az enyém mellett.


- És addig leszel itt, mint ameddig én? - bukott ki belőlem a kérdés


- Persze - mosolyodott el


- Charlie meg ne lásson titeket, emrt akkor ki fog térni a hitéből. - figyelmeztettem


- Hát ezt gondoltam. Nem vagy álmos?


- Nem!


- Bella... - úgy nézett rám, mint aki átlát rajtam.


- Na jólvan... De csak egy icike-picikét.


- Akkor aludj- mondta lágyan


- Nem akarok - akaratoskodtam. Ránéztem az órára fél 4 múlott 7 perccel. Láttam Edwardon, hogy készül mondani valamit, ezért másra próbáltam terelni a szót.


- És mit fogsz itt csinálni?


- Hát... éjszaka mindig elmegyek megnézni a 14-es szoba múzeumot - 14-es szoba az enyém volt. Önkéntelenül is felnevettem - És napközbe... ha süt a nap akkor a 15-ös szobába fogok ülni. De inkább a 16-osba. És ha bármire szükséged van, kopogj be hozzám, vagy Alice-ékhez. Ha pedig rosszabb idő lenne, akkor meg követek tiszted távolságból és szép hölgyet - rámkacsintott - de vigyázok, nehogy az apukája meglásson.


- Aha - vigyorogtam. Tetszett, ahogy incselkedett velem. Óhatatlanul is lecsukódott a szemem, de még nem aludtam el.


- Visszatérve, jobb lenne ha aludnál.


- De nem akarom lehunyni a szemem!


- Bella, én itt leszek reggel is!


- Akkor jó. - mosolyogtam rá. Majd homlokon csókolt. - De még egy kérdés. Melyik járattal jöttetek?


- Azzal, amivel ti! Csak mi az első osztályon.


- Hallottam Alice nevetését... - sóhajtottam. - Hogy miért nem jöttem rá? Pedig a reptéren is hallottam. - Edward megint felnevetett - Ezen mi olyan vicces?


- Alice akkor pakolt be neked! - lemondóan felnevettem. Alice ellen nem vehetem fel a versenyt. - De most már aludj. További jó éjszakát. - majd egy puszit nyomott a fejemre.


- Kösz. - kényelembe helyeztem magam Edward karjaiba, majd lassan elnyomott az álom... Álmomba a hotel szobámba jártam. Lefeküdtem aludni, és mikor felkeltem az ágyam mellett találtam egy hatalmas nagy dobozt, masnival a tetején. Az oldalára az volt irva: Nyisd ki! Meghúztam hát a szalagot, és egy Edward ugrott elő belőle. Felkuncogtam. Szerencsére álmomba nem volt ruhatámadás.... - Alice - majd sóhajtottam.


- Felébredtél? - kérdezte egy ismerős hang. Ekkor kaptam észbe, hogy nem álmomba kuncogtam, hanem a valóságban. De én nem feleltem a legszebb hangnak a világon hanem újra az öntudatlanságba csöppentem....





Lehet kicsit gyenge, meg hát nem is tudom milyen lett. xD Remélem tetszik. És igyekszem mindig hosszabbat írni. Csak mostanság nincs ihletem. Keveset vagyok a barátaimmal... És mindig nyaralok.... Néha a nyaralás az emberek ihlet rovására megy :D xD Ja és véleményeket kérek!! Légyszi írjatok! *.*


Nincsenek megjegyzések: