kedd, október 27, 2009

Szerepjáték♥


Már oldalra is kitettem, de ott nem biztos, hogy észrevettétek. Szóval Flóra csinált egy fórumot, amin egy szerepjátékot indított el. Meg kért, hogy legyek adminisztrátor, ezt el is fogadtam, de fogalmam sincs, hogy az mit csinál *röhög* xD

Szóval, ha bele akartok bújni pl. Emett Cullen szerepébe, akkor csak regizni kell azzal a névvel, hogy Emmett Cullen. De először olvassátok el a szabályzatot, meg, hogy kik az Adoptálható karakterek. A szabályok egyszerűek, Flóra mindet szépen, összeszedve leirt. A New Moon utáni részt irjuk meg, közösen. Szóval, ha kedvet kaptatok a játékhoz, akkor kattintsatok ide:

http://mitwilightunk.forumx.hu/index.php?mforum=mitwilightunk

Ja, Flóra=Alice, Én=Bella ^^ Ha van kedvetek játszani, akkor ott találkozunk!

ui: függőséget okoz xP csak saját felelősségre xD

2 megjegyzés:

Mystic Angel írta...

Szia! Bocs hogy ilyennel zavarlak, de én ezt nem egészen értem... Vagyios azt a részét hogy, hogy lehet új karaktert megallkotni? Azok akik adoptálhatók... hááát senki sem igazán nekem való... :S Így szeretnék egy újat csinálni, de nem tudom hogy kellene... :( Segítenél?:) köszi előre is! :D

ViviBellaHella írta...

persze, hogy segitek...:) hát van ott olyan, hogy A főoldalon van egy olyan, hogy igy jelentkezz... oda ird be úgy a dolgokat, mint ahogy megcsinálta a flóra, egy pélldán...:) ennyi, meg vagy a társalgóba igénylehertsz még házakat vagy akár az igy jelentkezznél is. Amúgy meg kértem flórát/Alice-t, hogy irja még az adoptálható karakterek közé emily-t meg a denali klánt, szóval ha ezek sem nyerték el a tetsésedet, akkor cisnálj magadnak egy személyt:) Amúgy meg vegyél föl légszi msn-re!:)
bella.twilightsaga@hotmail.com