péntek, október 23, 2009

A teljes szakítós jelenet! *.*

Addig nézzétek meg, míg le nem veszik! :)



előre szólok, hogy nem mindent értek, amit Edward mondd..:D

Bella: - Szia!
Edward: - Gyere, sétáljunk egyet! Mi elhagyjuk Forks-ot...
Bella: - Oké.
Edward: - Carlisle 10évvel többnek, mondja magát, mint amennyi... Az emberek kezdenek gyanakodni...
Bella: - Oké, veletek megyek........Hogy értetted, hogy elmegyünk?
Edward: - A családom és én.
Bella: - ami Jasperrel történt az nem volt semmi.
Edward: - Igaz, az nem volt semmi. Nem volt semmi, ahhoz képest amire számítottam. Semmi sem történt, mint ami történhetett volna....Nem tartozol a világomba, Bella!
Bella: - Én hozzád tartozom!
Edward: - Nem, te nem.
Bella: - Megyek!
Edward: - Bella, én nem akarom, hogy gyere!
Bella: - Te nem akarsz engem?
Edward: - Nem!
Bella: - Akkor ez megváltoztat pár dolgot...
Edward: - Nem kérhetek sokat, de megígérnél valamit? Ne csinálj semmi meggondolatlanságot! Charlie miatt... Ezért, én is ígérek valamit. ez az utolsó alaklom, hogy látsz engem. Nem jövök vissza. (nem értem itt amit mondd...) Igérem!
Bella: - a lelkemről van szó ugye? Engem nem érdekel, vedd el! Nélküled nem kell!
Edward: - Az nem a lelkedről szól... TE NEM VAGY ELÉG JÓ NEKEM...
Bella: - Nem vagyok elég jó neked?
Edward: - Nagyon sajnálom, hogy veszélynek tettelek ki.
Bella: - Kérlek ne!
Edward: - Ég veled!

Nincsenek megjegyzések: